Abstract:
Oliy ta’lim tizimida yuqori sifat va samaradorlik
ka erishish eng avvalo ta’lim jarayonining qanday
tashkil etilganligi, o‘quv-uslubiy ishlarning zamonaviy
talablarga qay darajada javob bera olishi bilan bahola
nadi. Ta’lim tizimini doimo isloh etish, o‘qitish usul va
vositalarini takomillashtirish, ta’lim mazmunini boyit
ish bugungi kunning muhim talabidir. O‘zbekiston re
spublikasi Prezidentining 2019 yilning 8 oktabrida
gi PF№5847-son “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim
tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini
tasdiqlash to‘g‘risida”gi Farmonida “.....o‘quv jarayoni
ni bosqichma-bosqich kredit-modul tizimiga o‘tkazish,
ilg‘or standartlarni joriy etish, jumladan, nazariy bilim
olishga yo‘naltirilgan ta’limdan amaliy ko‘nikmalarni
shakllantirishga yo‘naltirilgan ta’lim tizimiga bosqich
ma-bosqich o‘tish ...” kabi vazifalar belgilangan.