dc.contributor.author |
Askarova Nargiza Abdivaliyevna., Rustamov Jasurjon |
|
dc.date.accessioned |
2025-09-02T08:04:53Z |
|
dc.date.available |
2025-09-02T08:04:53Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://repo.tma.uz/xmlui/handle/1/1960 |
|
dc.description.abstract |
Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik faoliyatida kasbiy
refleksiyaning o‘rni va tarbiya jarayonidagi muhim ahamiyati keng ko‘lamda tahlil qilinadi.
Kasbiy refleksiya o‘qituvchining o‘z faoliyatini tahlil qilish, xatolarini aniqlash va pedagogik
mahoratini oshirishda asosiy vosita sifatida ko‘rib chiqiladi. Tadqiqotda reflektiv
yondashuvning o‘quvchilarning shaxsiy, ijtimoiy va emotsional rivojlanishiga ta’siri,
shuningdek, ta’lim sifatini yaxshilashdagi roli o‘rganiladi. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
O'zbekiston, Qo'qon |
en_US |
dc.subject |
kasbiy refleksiya, pedagogik faoliyat, tarbiya jarayoni, o‘qituvchi mahorati, o‘quvchi rivojlanishi, o‘z-o‘zini tahlil qilish, pedagogik kompetentsiya, ijtimoiyemotsional rivojlanish, ta’lim sifati, reflektiv amaliyot, o‘qituvchi-o‘quvchi munosabatlari, ta’lim strategiyalari. |
en_US |
dc.title |
O‘QITUVCHI PEDAGOGIK FAOLIYATIDA KASBIY REFLEKSIYA O‘RNI VA TARBIYA JARAYONIDAGI MAHORATI |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |