DSpace Repository

O‘QITUVCHI PEDAGOGIK FAOLIYATIDA KASBIY REFLEKSIYA O‘RNI VA TARBIYA JARAYONIDAGI MAHORATI

Show simple item record

dc.contributor.author Askarova Nargiza Abdivaliyevna., Rustamov Jasurjon
dc.date.accessioned 2025-09-02T08:04:53Z
dc.date.available 2025-09-02T08:04:53Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://repo.tma.uz/xmlui/handle/1/1960
dc.description.abstract Ushbu maqolada o‘qituvchining pedagogik faoliyatida kasbiy refleksiyaning o‘rni va tarbiya jarayonidagi muhim ahamiyati keng ko‘lamda tahlil qilinadi. Kasbiy refleksiya o‘qituvchining o‘z faoliyatini tahlil qilish, xatolarini aniqlash va pedagogik mahoratini oshirishda asosiy vosita sifatida ko‘rib chiqiladi. Tadqiqotda reflektiv yondashuvning o‘quvchilarning shaxsiy, ijtimoiy va emotsional rivojlanishiga ta’siri, shuningdek, ta’lim sifatini yaxshilashdagi roli o‘rganiladi. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher O'zbekiston, Qo'qon en_US
dc.subject kasbiy refleksiya, pedagogik faoliyat, tarbiya jarayoni, o‘qituvchi mahorati, o‘quvchi rivojlanishi, o‘z-o‘zini tahlil qilish, pedagogik kompetentsiya, ijtimoiyemotsional rivojlanish, ta’lim sifati, reflektiv amaliyot, o‘qituvchi-o‘quvchi munosabatlari, ta’lim strategiyalari. en_US
dc.title O‘QITUVCHI PEDAGOGIK FAOLIYATIDA KASBIY REFLEKSIYA O‘RNI VA TARBIYA JARAYONIDAGI MAHORATI en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account