| dc.contributor.author | T.M. Xasanova1 | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-15T10:37:38Z | |
| dc.date.available | 2025-11-15T10:37:38Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.issn | 2992-9024 | |
| dc.identifier.uri | http://repo.tma.uz/xmlui/handle/1/2397 | |
| dc.description.abstract | KIRISH: mamlakatimizda ta’lim tizimida bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining ijtimoiy kompetensiyalarini shak lantirish va takomi lashtirish dolzarb vazifalardan biri hisoblanadi. Bu kompetensiyalar yosh avlodning jamiyatdagi faol ijtimoiy hayotga tayyorlanishida, shaxsiy salohiyati va ijtimoiy immunitetini rivojlantirishda muhim o‘rin tutadi. MAQSAD: ushbu tadqiqotning maqsadi – boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarining ijtimoiy kompetensiyalarini zamonaviy innovatsion va pedagogik texnologiyalar orqali shak lantirishning samarali uslublarini aniqlash, ularning kasbiy tayyorgarligini oshirish va o‘quvchilarda informatsiyaviy tahdidlarga qarshi immunitetni rivojlantirishga xizmat qiladigan yondashuvlarni ishlab chiqishdan iborat. MATERIALLAR VA METODLAR: tadqiqotda boshlang‘ich ta’lim metodikasi, zamonaviy pedagogik yondashuvlar, informatsion-kommunikatsion texnologiyalar, reflektiv ko‘nikmalarni rivojlantirish va axborotlar bilan ishlash texnikalariga oid adabiyotlar tahlil qilindi. Tajriba davomida Blum kubigi metodidan foydalanildi. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | O'zbekiston, Buxoro | en_US |
| dc.subject | boshlang‘ich ta’lim, ijtimoiy kompetensiya, reflektiv ko‘nikma, axborotlar bilan ishlash, zamonaviy texnologiya, Blum kubigi, pedagogik innovatsiya. | en_US |
| dc.title | BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINING IJTIMOIY KOMPETENSIYALARINI TAKOMILLASHTIRISH TEXNOLOGIYALARI | en_US |
| dc.type | Article | en_US |